Hoofdstuk 1 - Welkom op mijn reisblog!

22 mei 2016 - Amsterdam, Nederland

Bovenstaande dus.

Welkom!

Voor een van mijn keuze coschappen ben ik ingeloot om 10 weken lang Oogheelkunde te gaan volgen in het mooie India! Om eerlijk te zijn was ik (en moedertje lief) hier niet zo happy mee.. Echter na allerlei goede verhalen van vriendinnen en na meerdere ervaringsverslagen gelezen te hebben, begon de voorpret toch een beetje aan te dringen.

Samen met nog twee coassistenten zal ik op dezelfde dag beginnen (30-05-2016) in Manipal, India.

De vliegtickets werden reeds in januari geboekt, met in het bijzonder een erg lange tussenstop in Abu Dhabi van 3 dagen, gepland natuurlijk. Na deze 3 dagen zullen we doorreizen naar Mangalore, vanwaaruit een bus ons staat op te wachten om ons naar de campus van Manipal University te brengen.

Ik ben benieuwd, ik hoop jullie ook ;)

Keep ya posted!

Love, V

1. Reislogger:
    26 mei 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Henry:
    27 mei 2016
    We zien er naar uit om jouw verhalen en jouw fotootjes en belevenissen te volgen. Go Go Go !!!
  3. Elise:
    28 mei 2016
    Goedemorgen lieve Vianne
    Hoe was de jeep safari? Nog geen foto's gezien. Weer in burka gelopen? En werden er weer kamelen voor je geboden??? :)
    Ik zag net dat een kussensloop van je in de wasmachine is blijven zitten. Hoef je dus niet je hele bagage na te zoeken in Manipal naar een camel-kleurig kussensloop: dat ligt in Echt!
    Heel veel plezier en we hopen snel weer wat van je te horen en zien.
    Liefs van je moedertje (op hakken ben ik net zo groot :))